The Gothic Life: New Beginning

Ty tworzysz historię świata Gothic...

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2014-02-01 15:22:42

 Arathorn

Główny Administrator

Zarejestrowany: 2014-01-31
Posty: 157
Punktów :   

Alchemia

Alchemia jest starą sztuką, stosowaną od wielu, wielu lat. Służyła głównie ludziom pozbawionym umiejętności magicznych do szybkiej regeneracji ran, bądź też wojownikom by w czasie bitwy zawsze być godowym do wojaczki. Alchemia jest dostępna dla każdego. Odpowiednie mieszanki ziół i innych składników, potrafią zdziałać cuda.
Maksymalne Opanowanie: 200 punktów



Umiejętności:



Warzenie Mikstur Leczniczych
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/eliksir_lecz.gif
Koszt Punktów Nauki: 10
Wymagana Alchemia: 30



Warzenie Mikstur Many
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/elik_many.gif
Koszt Punktów Nauki: 10
Wymagana Alchemia: 30



Warzenie Mikstur Chwilowej Zmiany
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/mik_szybkosci.gif
Koszt Punktów Nauki: 20
Wymagana Alchemia: 100



Warzenie Mikstur Siły
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/mik_sily.gif
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150



Warzenie Mikstur Zręczności
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/mik_zrecznosci.gif
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150



Warzenie Mikstur Sił Życiowych
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/elik_zycia.gif
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150



Warzenie Mikstur Mocy Magicznej
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/elik_ducha.gif
Koszt Punktów Nauki: 30
Wymagana Alchemia: 150



Warzenie Własnych Mikstur Chwilowej Zmiany
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/lzy_innosa.gif
Koszt Punktów Nauki: 20
Wymagana Alchemia: 120



Warzenie Własnych Mikstur Trwałej Zmiany
http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/mikstury/lzy_innosa.gif
Koszt Punktów Nauki: 50
Wymagana Alchemia: 200




Mikstury Leczące:


- Esencja Lecznicza -
Składniki: 3x Roślina Lecznicza 1x Rdest Polny
Wykorzystywana do leczenia małych, drobnych ran.
Wymagana Alchemia: 30
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Leczniczych



- Ekstrakt Leczniczy -
Składniki: 6x Roślina Lecznicza 1x Rdest Polny lub 3x Ziele Lecznicze i 1x Rdest Polny
Wykorzystywane do leczenia średnich ran i drobnych skręceń.
Wymagana Alchemia: 40
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Leczniczych



- Mikstura Lecznicza -
Składniki: 6x Ziele Lecznicze 1x Rdest Polny lub 3x Korzeń Leczniczy i 1x Rdest Polny
Leczy głębokie rany i małe złamania.
Wymagana Alchemia: 60
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Leczniczych



- Eliksir Leczniczy -
Składniki: 3x Korzeń Leczniczy, 2x Rdest Polny, 3x Niebieski Bez
Leczy głębokie i poważne rany, oraz złamania. Bardzo cenna i rzadka mikstura.
Wymagana Alchemia: 100
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Leczniczych



- Pełnia Życia -
Składniki: 6x Korzeń Leczniczy 3x Rdest Polny, 5x Niebieski Bez
Leczy wszystkie rany. Potrafią ją przyrządzić tylko najlepsi alchemicy.
Wymagana Alchemia: 150
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Leczniczych



Mikstury Many:



- Esencja Magiczna -
Składniki: 3x Ognista Pokrzywa 1x Rdest Polny
Wykorzystywana do odnawiania skromnych zasobów many, najczęściej u wojowników wspomagających się magią.
Wymagana Alchemia: 30
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Many



- Ekstrakt Magiczny -
Składniki: 6x Ognista Pokrzywa 1x Rdest Polny lub 3x Ogniste Ziele i 1x Rdest Polny
Wykorzystywane do odnowy średnich zasobów many.
Wymagana Alchemia: 40
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Many



- Mikstura Magiczna -
Składniki: 6x Ogniste Ziele 1x Rdest Polny lub 3x Ognisty Korzeń i 1x Rdest Polny
Leczy duże zasoby many. Wykorzystywane przez większość Magów.
Wymagana Alchemia: 60
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Many



- Eliksir Magiczny -
Składniki: 3x Ognisty Korzeń, 2x Rdest Polny, 3x Niebieski Bez
Odnawia ogromne ilości za. Bardzo cenna i rzadka mikstura.
Wymagana Alchemia: 100
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Many



- Pełnia Many -
Składniki: 6x Ognisty Korzeń 3x Rdest Polny, 5x Niebieski Bez
Całkowicie odnawia zasoby magiczne, dając chwilową premię do siły następnego zaklęcia.
Wymagana Alchemia: 150
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Many



Mikstury Chwilowej Zmiany:



- Mała Mikstura Szybkości -
Składniki: Zębate Ziele, Rdest polny
Przyspiesza szybkość poruszania na krótki czas.
Wymagana Alchemia: 100
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Chwilowej Przemiany



- Mikstura Szybkości -
Składniki: 2x Zębate Ziele, Rdest polny
Przyspiesza szybkość poruszania na średni okres czsu.
Wymagana Alchemia: 110
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Chwilowej Przemiany



- Większa Mikstura Szybkości -
Składniki: 3x Zębate Ziele,2x Rdest polny
Przyspiesza szybkość poruszania na długi okres czasu.
Wymagana Alchemia: 120
Wymagana Umiejętność: Warzenie Mikstur Chwilowej Przemiany


Im dłużej się żyje, tym bardziej dostrzega się, że na świecie nie ma nic poza bólem, cierpieniem i pustką. Dlatego, stworzę nową rzeczywistość.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.eragonrpg.pun.pl www.brodywioskacudow.pun.pl www.traktor-volley.pun.pl www.deep-in-soul.pun.pl www.wicie.pun.pl